Tröjfest

Ett lite annorlunda inlägg så här på natten, låter det bra?

Jag tänkte ranka Top 10 snyggaste tröjorna i Premier League 2011/2012, jag försöker att vara opartisk och enbart kolla på vad jag själv tycker om designen ;)




Färger, traditioner, design, tryck och modell är det jag kollar på...



Premier League's snyggaste top 10:
10. Swansea hemma (vit)
9. QPR hemma (blå-vit)
8. Manchester City borta (röd-svart)
7. Liverpool hemma (röd)
6. QPR tredje (röd-vit)
5. Fulham borta (svart)
4. Everton hemma (blå)
3. Arsenal hemma (röd)
2. Norwich borta (grön)
1. Bolton borta (svart)



Årets besvikelser top 5:

5. Swansea borta (orange)
4. Arsenal borta (blå-turkos)
3. Wigan hemma (blå)
2. Sunderland borta (blå)
1. Liverpool tredje (vit)





Årets bästa uppställning av matchkläder top 3 (hemma, borta, tredje)

3. Liverpool (trots tredje-tröjans hemska design)
2. Fulham
1. QPR

Årets tråkigaste top 3:


3. Chelsea - zzzzzz
2. Man utd - samma som sist? inte ens särskillt fin...
1. Blackburn - deras uppställning var ju inte något fansen kan jubla över...



Premier Leagues bäst klädda managers:

3. Brendan Rodgers
2. Villa-Boas, Chelsea
1. Mancini, Manchester City



Vad är era åsikter i ämnet? Kanske inte det mest spektakulära ämnet eller kanske hellr inte det som berör dig personligen egentligen men dock...
Jag älskar Arsenals hemmatröja men med risk att låta blåögd så valde jag Bolton och Norwich's borta tröjor före som är riktigt fina enligt mig.





Godnatt!

Arsenalized.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0